Odpowiedzi

2010-01-19T22:40:34+01:00
Tak jak normalnie tylko z podwójną ostrożnością, ponieważ widoczność może być ograniczona.
2010-01-19T22:41:15+01:00
Zawsze gdy przechodzisz przez jezdznie w zimie:
-popatrz sie w lewo prawo i lewo
-Staraj sie byc widocznym
-Uważaj na auta i inne ...

No i tyle ;D ja chce naj ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:42:06+01:00
Aby bezpiecznie przekroczyć jezdnię trzeba:
1)uważać na lód, by się nie pośliznąć
2)rozejrzeć się na onbie strony, czy nic nie jedzie
3)jeśli jakaś ciężarówka zasłania widok trzeba oddalić się na odległość, z któej nie będzie zasłaniała widoku.