Odpowiedzi

2010-01-19T22:49:00+01:00
Zawieszenie broni, bądź rozejm.
2 3 2
2010-01-19T22:49:41+01:00
Wydaje mi się ze może to być: konflikty, nieporozumienie, <cisza przed burzą> , pakt o nieagresji, spokoj, brak dzialan niekorzystnych dla jednej ze stron.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T22:53:50+01:00
Kryzys oraz konflikt
tak mi sie wydaje ze to właśnie stanowi pośredni stan funkcjonowania państwa - pomiędzy pokojem i wojną.
1 1 1