Przetłumacz na j. Polski

1.You are a star which is lightening grey days up,
a smile is waking when sadly for me it is you are creating my world,
being by me you are depriving him of defects.
I thank for it, that you are!

Ref.
You have to be my angel.
You are a girl from my dreams.
You are my inspiration.
You are lovely still he will stay.

2. In your brown eyes,
I could see depths and the beauty.
You are a lovely person and I don't know whether I is deserving you.
When I can see you my heart and my soul want you.
I never met such a girl you are which.

Ref.
You have to be my angel.
You are a girl from my dreams.
You are my inspiration.
You are lovely still he will stay.

3

Odpowiedzi

2010-01-19T22:56:09+01:00
1.Twoje są gwiazdy, która jest rozjaśnienie szarych dni,,
uśmiechać się budzi, gdy niestety dla mnie to ty tworzysz mój świat,
jest przy mnie jesteś pozbawia go wad.
Dziękuję za to, że jesteś!

Nr ref.
Musisz być mój anioł.
Jesteś dziewczyną z moich marzeń.
Jesteś moim natchnieniem.
Jesteś piękny nadal będzie zatrzymać.

2. W brązowe oczy,
Widziałem głębie i piękno.
Jesteś piękny osoby i nie wiem, czy jest godne ciebie.
Kiedy widzę Ciebie moje serce i duszę moją.
Nigdy nie spotkałem takiej dziewczyny, które jesteście.

Nr ref.
Musisz być mój anioł.
Jesteś dziewczyną z moich marzeń.
Jesteś moim natchnieniem.
Jesteś piękny nadal będzie zatrzymać.
2010-01-19T22:59:31+01:00
Tłumacz mówi:
1.ty jesteście gwiazdą który jest *lightening* szare dni ,uśmiech budzi kiedy *sadly* dla mnie to jest ty tworzycie mój świat (światowy),będący (istnienie) przez mnie wy pozbawiacie jego wad.dziękuję za to, co ty jesteś

Ref.
ty jesteście moiWy jesteście dziewczyną od moich snów.Wy jesteście moimi natchnieniem.ty jesteście *lovely* wciąż on będzie zatrzymywać (pozostawać).

(Tam gdzie jest wy to ma być ty)

2.. W brązowe oczy widziałem głębie i piękno. Jesteś piękny osobę i nie wiem, czy jest godne ciebie. Kiedy widzę moje serce i duszę moją want you. Nigdy nie spotkałem takiej dziewczynie które są.

(W tłumaczu sa niedociąginięcia typu (powinno być: w brązowych oczach a jest :
W brązowe oczy ) xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T23:06:57+01:00
. Jesteś gwiazdą, która jest rozjaśnienie szarych dni,
się uśmiechać się budzic, gdy niestety dla mnie to ty tworzysz mój świat,
będąc przy mnie jesteś pozbawia jego wad.
Dziękuję za to, że jesteś!

Ref. Ty musisz byc moim aniołem. Jesteś dziewczyną mojego marzenia.
Jesteś moim natchnieniem.
Jesteś piękny nadal będę chciał cię zatrzymać.

2. W brązowych oczyach widziałem głębie i piękno.
Jesteś piękną osoby i nie wiem, czy jesem godny ciebie.
Kiedy widzę moje serce i duszę moją . Nigdy nie spotkałem takiej dziewczyniy które są.

Ref. Ty musisz byc moim aniołem.
Jesteś dziewczyną mojego marzenia.
Jesteś moim natchnieniem.
Jesteś piękny nadal będzę chciał cię zatrzymać.