Odpowiedzi

2010-01-19T22:55:12+01:00
4,6*80%=3,68m - długość
3/4*3,8=2,85m - szerokość

4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:57:36+01:00
4,6 - 100%
x - 80%

x= 4,6 * 80%/100% = 3,68 m - długość

3,8 - 100%
x - 75% (bo 3/4 = 75%)

x= 3,8 *75%/100% = 2,85 m szerokości

Odp: Długość = 3,68m, szerkość = 2,85m.
2010-01-19T22:58:07+01:00
A=4,6m
b=3,8 m

100% - 4,6m
80% - x

100x=368/:100
x=3,68

3,8 x 3/4= 3,8 x 0,75=2,85

Odp.
Dywan powinien miec wymiary 3,68 x 2,85