Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T23:13:18+01:00
Tolerancja pojawila sie poniewaz ludzie byli roznych wyznan>bylo narzucanie wiary<spalanie na stosie,i rzezie(np.hugenetow)
2010-01-19T23:14:27+01:00
Jest w niej zbyt wiele różnych poglądów, które się ze sobą sprzeczają. Wszystkie partie mają inny plan, często przeszkadzający w prowadzeniu planu innej partii...
Powstają na wskutek tego niedomówienia, które do tego prowadzą...