Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T23:16:31+01:00
- przyjaźń: Mały Książe - Antoine de Saint-Exupery
- życie i wolność: Kamienie na szaniec - Kamiński
- wolna nauka: Syzyfowe prace - Stefan Żeromski
- rodzina i przyjaciele: Opowieść wigilijna - Charles Dickens
8 3 8
2010-01-19T23:21:42+01:00
Jako pierwszy przykład możesz podać Scrooge'a z Opowieści Wigilijnej - ze najważniejsze dla niego były pieniądze, a nie dobro innych ludzi itp.

Jako drugi przykład możesz podać Skąpca z książki Moliera, no i on tak samo wszystko robił dla kasy.

Trzecim przykładem może być Balladyna, która zabiła da pieniędzy swoją siostrę Alinę.
43 4 43