Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T00:13:39+01:00
Zależy ile masz kasy, ale kup se albo Nintendo Wii, albo PS'a3.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T00:34:00+01:00
Sony PlayStation 3 Slim 250GB jest mniej awaryjne niż Microsoft Xbox 360 Arcade.To też zależy od kasy,wiadomo
2010-01-20T02:09:09+01:00
Ja osobiście uważam, że bardzo dobra jest konsola Xbox 360 ;)
Ale wiesz to zależy od gustu ;)
Polecam ;D