Odpowiedzi

2010-01-20T07:12:08+01:00
w O lter
do Świadczenie
belWeder
ponIatowski
Empiryzm
klasyCyzm
pant Eon
e Ncyklopedia
montesk Iusz
atEizm
1. Europejski myśliciel żyjący w latach 1694-1778.
2. Liczono się z nim w filozofiach oświeceniowych.
3.Pałac w Parku Łazienkowskim.
4. Stanisław August, ostatni król Polski.
5.Filozofia oparta na doświadczeniu.
6.Styl w architekturze oświecenia.
7.Budowla w Paryżu,budowana na wzór rzymskiego budynku(o tej samej nazwie)
8. Księga gromadząca całą dotychczasową wiedzę, po raz pierwszy stworzona w oświeceniu.
9. Całkowite odrzucenie wiary w Boga, stosowane po raz pierwszy w oświeceniu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T07:30:01+01:00
1)Wybitny pisarz i poeta-Kochanowski
2)Wósz powstania w 1794r-Kościuszko
3).....Warszawski-Uniwersytet
4)Wielki publicysta-Staszic
5).......Czteroletni-Sejm
6)Uchwalona 3 Maja 1791r-Konstytucja
7)Osłabiony wojnami kraj wymagał...-Reformy
8)Założyciel Szkoły Rycerskiej-Poniatowski
9)Dokonano ich w latach 1772-1795-Rozbiory
10)Wielki malarz Jan....-Matejko
9 3 9