Siema wszystkim dodaje taki zadania które nie rozumiem .czy ktoś móglby mi wytumaczyć (napisać) jak to wyliczyć ..

zad.1 Napisz nazwę wyrażeń algebraicznych :

e+f...........
5xa...........
p:12............
b-9........
zad.2Wypisz:
A:dziesięć wielokrotności liczby 7:
B:wszystkie dzielniki liczby 48:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T10:10:14+01:00
Zad1

suma
iloczyn
iloraz
różnica

zad2
A:0, 7, 14, 21, 28, 35, 42, 49, 56, 63,.....
B: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 16, 24, 48
2010-01-20T12:22:12+01:00