Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T23:57:32+02:00
2,5kg=25/10 kg
25/10×9/10=45/20=2¼
woda- 2¼kg=2,25kg
grzyby=0,25kg
2¼×8/9=2
2,25-2=0,25- pozostała ilosć wody
0,25+0,25=0,5 kg

Odp. Suszone grzyby ważyły 0,5 kg.
39 3 39
2009-09-30T00:06:10+02:00
Woda stanowi okolo 0,9 masy swiezych grzybow.suszono 2.5 kg grzbow.wyparowalo 8/9 wody.ile wazyly suszone grzyby

0,9*2.5 kg =2,25 kg-woda
8/9 wyparowało
1/9 została
1/9*2,25 kg=o,25kg
27 4 27
2009-09-30T00:06:21+02:00
Zad. 14 str. 36 XD

2,5kg * 0,9 = 2,25kg (ilość wody w grzybach)
2,25kg * 8/9 [osiem dziewiątych] = 2kg (tyle wody wyparowało)
2,5kg - 2kg = 0,5kg (Tle ważyły grzyby po odparowaniu 8/9 wody)

Odp: Suszone grzyby ważły 0,5kg
7 4 7