Odpowiedzi

2010-01-20T10:46:37+01:00
Excuse me, are there any free table?
We would like to eat something special
I would like a meal for 2 people.

Myślę , że jest ok ; ) .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T12:42:19+01:00
Excuse me, is there a free table for two? - Przepraszam, czy są wolne stoliki dla dwóch osób
What do you recommend? - Co pan poleca?
I'd like two tomato soup and cream dessert - Poproszę dwie zupy pomidorowe i deser śmietankowy