Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T10:43:25+01:00
Nie jestem pewna ale może dostałaś kilka ostrzeżeń i Ci odjeli punkty.
2010-01-20T10:43:48+01:00
A nie dawalas zadnego zadania za duzo punktow?
2010-01-20T10:44:28+01:00
Możliwe, że twoje wcześniejsze odpowiedzi na pytania nie spełniały kryteriów ponieważ zawierały błąd, nie wyczerpywały tematu lub były skopiowane z innej strony internetowej i moderator to zauważył, zabierając Ci punkty z konta...