Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Cake
  • Początkujący
2010-01-20T11:07:21+01:00
-odrzucają wiarę w trójcę świętą,
-odrzucają Jezusa jako Mesjasza,
-nie oddają czci Maryji,
- odrzucają sakramenty święte.

Proszę ; )
2010-01-20T11:08:30+01:00
Judaizm

Bóg Jahwe
Święta księga "Tora" ( stary testament
Kapłan - Rabin

Chrześcijaństwo

Bóg - Jezus
Święta księga "Biblia" ( stary i nowy testament )
Kapłan - Ksiądz