Odpowiedzi

2010-01-20T11:11:44+01:00
Te liczby to 6 i 14
6+14=20

6*2=12
14-6=8

12+8=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T11:33:48+01:00
X - I liczba
y - II liczba

x + y = 20
1,5x + y-6 = 20

x = 20 -y
1,5 * (20 - y ) + y = 26

x = 20 -y
30 - 1,5y + y = 26

x = 20 -y
-0,5y = -4 /: (-4)

x = 20 -y
y = 8

x = 20 - 8
y = 8
x = 12
Spr 1,5x + y-6 = 20 → 1,5 * 12 + 8 - 6 = 18 + 2 = 20
Odp. Poszukiwane liczby to 8 i 12
1 4 1