1.Poniżej zapisano tylko wykrzykniki i partykuły.W wyznaczone miejsca dopisz odpowiednie wyrazy,tak aby powstał sensowny dialog.

-Hej!Czy.....................................?
-Och,nie.Naprawdę............................. .
-Nawet ........................................... .
-Rety!Tylko ...................................... .

2

Odpowiedzi

2010-01-20T11:57:47+01:00
Hej ! Czy my się znamy ?
Oh, nie . Naprawdę jesteś bardzo podobna do mojej koleżanki
Nawet uśmiech macie ten sam
Rety ! Tylko ja jestem modelką.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T12:00:23+01:00
- Hej! Czy wybierasz się może na urodziny Majki?
- Och, nie. Naprawdę chciałabym, ale akurat wtedy mam egzamin w szkole muzycznej.
- Nawet nie wiesz jak bardzo Majka chce żebyś się zjawiła.
- Rety! Tylko zadzwonię do mamy i ona przełoży mi egzamin. Do zobaczenia na przyjęciu.
5 4 5