Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:00:19+01:00
Pole Trojkatow : 2 x (6cm x 4cm)= 24cm²
Pole srodkowego prostokata : 6 cm x 10 cm= 60 cm²
Pole zewnetrzych prostokatow : 2 x( 5 cm x 10 cm)= 100 cm²
Pole całkowite : 24cm²+60cm²+100cm²=184cm²
56 4 56
2010-01-20T16:06:38+01:00
Pole zewnętrznych prostokątów = 2 x 5cm x 10cm = 100cm kwadratowych
Pole trójkątów = 2 x 6cm x 4 cm = 24cm kwadratowe
Pole środkowego prostokata = 6cm x 10cm = 60cm kwadratowych
Pole całkowite = Pole zewnętrznych prostokątów + Pole trójkątów + Pole
środkowego prostokata
Pole całkowite = 24cm kwadratowe + 60cm kwadratowych + 100cm kwadratowych = 184cm kwadratowe


mam nadzieję ze pomogłem. Proszę o najlepszą
17 4 17