Odpowiedzi

2010-01-20T12:47:01+01:00
9×10⁶ha=9000000ha <-powierzchnia lasów w Polsce
2×10⁻³=0,002 <-odsetek, jaki zajmują topole
9000000×0,002=18000ha=1800000a=1,8×10⁶a
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T12:49:42+01:00
1ha=100arów
9×10⁶ha=9×1000000=9000000ha=900 000 000arów zajmują lasy

topole:
2×10⁻³=2×0,001=0,002

0,002 z 900 000 000=1 800 000 arów zajmują topole

topole zajmują 1 800 000arów=1,8 ×10 ⁶ arów
1 1 1