Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T12:36:14+01:00
Sposub na nude:
telewizja
komputer
gry
książki
wyjście z przyjaciółmi na dwór
wyjscie na basen
wyjscie na siłownie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T12:38:50+01:00
1.Czytać książki.
2.Grać w edukacyjne gry komputerowe.
3.Oglądać ciekaw filmy przyrodnicze.
4.Spacerować na świeżym powietrzu.
5.Uprawiać sporty zimowe.
2010-01-20T12:39:20+01:00
Sposób na nudę;
1.Wyjść do kina.
2.Spotkać się z kumplami
3.Iść na basen
4.Na łyżwy
5.Wyjść sobie na spacerek z sąsiadką.