Odpowiedzi

2010-01-20T12:39:52+01:00
Jest to tak zwany wodny ciek , który płynie w korycie rzecznym .
11 3 11
2010-01-20T12:39:58+01:00
RZEKA-woda płynąca w wyżłobionym przez erozję rzeczną korycie, okresowo zalewający dolinę rzeczną. W Polsce przyjmuje się, że rzekę stanowi ciek wodny o powierzchni dorzecza powyżej 100 km².
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • mikh
  • Rozwiązujący
2010-01-20T12:45:26+01:00
Rzeka – naturalny, powierzchniowy ciek wodny płynący w wyżłobionym przez erozję rzeczną korycie.Jej zrodlo zaczyna sie w gorach(gorny bieg rzeki),plynie przez obszar nizinny(środkowy bieg rzeki) az do morza,oceanu(dolny bieg rzeki).Rzeka moze tez wplywac do obszaru bezodpływowego.
10 4 10