Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T13:12:00+01:00
7√3=√147
8√5=√320
4√2=√32
2√6=√24

√4×81=√324=18
∛8×125= ∛1000=10
√9×25×64=120

Mam nadzieję że pomogłem ;)
2010-01-20T13:13:05+01:00
7√3=√147
8√5=√320
4√2=√32
2√6=√24
√4×81=√324=18
∛8×125= ∛1000
√9×25×64=120

Pozdrowienia , Licze na najlepszy ;)
2010-01-20T13:17:25+01:00
7√3=√147
8√5=√320
4√2=√32
2√6=√24

√4*81=2*81=162
∛8*125=2*125=250
√9*25*64=3*25*64=4800

chyba, że te 3 ostatnie działania całe mają być pod pierwiastkiem to będą takie wyniki:

√4*√81=2*9=18
∛8*∛125=2*5=10
√9*√25*√64=3*5*8=120