Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T13:38:16+01:00
Rozmnażanie, wytwarzanie nowych osobników (osobników potomnych, potomstwa) przez organizmy rodzicielskie (komórki rodzicielskie, rodziców). Czynność leżąca u podstawy procesu życia i umożliwiająca trwanie organizmów żywych oraz kontynuację gatunków. Istotą rozmnażania jest przekazanie potomstwu własnych genów. Wyróżnia się dwa zasadnicze rodzaje rozmnażania:
2010-01-20T13:39:29+01:00
Rozmnażanie-wytwarzanie nowych osobników ( potomstwa) przez organizmy rodzicielskie (komórki rodzicielskie ).Może być rozmnażanie płciowe i bez płciowe.