Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T13:40:22+01:00
Zadanie 1.
Wiosło porusza sie z szybkością 1metra / sekundę ,gdyż płynie wraz z nurtem rzeki (nurt rzeki porusza się względem brzegu tą samą prędkością).

Zadanie 2.
Wiosło wraz z tratwą płyną wraz z nurtem rzeki czyli ich prędkość jest taka sama tj 0 metrów / sekundę.
1 5 1
2010-01-20T13:41:52+01:00
2010-01-20T13:44:30+01:00
A)1m/s
b)0 (płyną z tą samą szybkością)