Odpowiedzi

2010-01-20T13:42:49+01:00
6. Aleksander I Alexander Aleksander Rzym, Włochy 105-115 diecezjalny biskup Rzymu
7. Sykstus I Xystus Elvidius Xystus Rzym, Włochy lub Grecja 115-125 formalnie pierwszy papież
8. Telesfor Telesphorus Telesphorus Grecja 125-136 biskup diecezjalny Rzymu
9. Hygin Hyginus Hyginus Grecja 136-140
10. Pius I Pius Pio Akwileja, Włochy 140-155
11. Anicet Anicetus Anicetus Hims, Syria 155-166
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T13:44:08+01:00
Piotr, Św. (zm. ok. 64)

Linus, Św. (ok. 66 - ok. 78)

Anaklet, Św. (ok. 79 - ok. 91)

Klemens I, Św. (ok. 91 - ok. 101)

Ewaryst, Św. (ok. 100 - ok. 109)

Aleksander I, Św. (ok. 109 - ok. 116)

Sykstus I, Św. (ok. 116 - ok. 125)

Telesfor, Św. (ok. 125 - ok. 136)

Hygin, Św. (ok. 138 - ok. 142)

Pius I, Św. (ok. 142 - ok. 155)

Anicet, Św. (ok. 155 - ok. 166)

Soter, Św. (ok. 166 - ok. 174)

Eleuteriusz, Św. (ok. 175 - 189)

Wiktor I, Św. (189 - 198)

Zefiryn, Św. (198/199 - 217)

Kalikst I, Św. (217 - 222)

Urban I, Św. (222 - 230)

Poncjan, Św. (21 VII 230 - 28 IX 235)

Anterus, Św. (21 XI 235 - 3 I 236)

Fabian, Św. (10 I 236 - 20 I 250)

Korneliusz, Św. (III 251 - VI 253)

Lucjusz I, Św. (25 VI 253 - 5 III 254)

Stefan I, Św. (12 V 254 - 2 VIII 257)

Sykstus II, Św. (VIII 257 - 6 VIII 258)

Dionizy, Św. (22 VII 260 - 26 XII 268)

Feliks I, Św. (3 I 269 - 30 XII 274)

Eutychian, Św. (4 I 275 - 7 XII 283)

Kajus, Św. (17 XII 283 - 22 IV 296)

Marcelin, Św. (30 VI 296 - 304)

Marceli I, Św. (XI/XII 306 - 16 I 308)

Euzebiusz, Św. (18 IV 309 - 21 X 310)

Milcjades, Św. (2 VII 311 - 10 I 314)

Sylwester I, Św. (31 I 314 - XII 335)

Marek, Św. (18 I 336 - 7 X 336)

Juliusz I, Św. (6 II 337 - 12 IV 352)

Liberiusz (17 V 352 - 24 IX 366)

Damazy I, Św. (1 X 366 - 11 XII 384)

Syrycjusz, Św. (XII 384 - 26 XI 399)

Anastazy I, Św. (27 XI 399 - 19 XII 401)

Innocenty I, Św. (21 XII 401 - 12 III 417)

Zozym, Św. (18 III 417 - 26 XII 418)

Bonifacy I, Św. (28 XII 418 - 4 IX 422)

Celestyn I, Św. (10 IX 422 - 27 VII 432)

Sykstus III, Św. (31 VII 432 - 19 VIII 440)

Leon I Wielki, Św. (VIII/IX 440 - 10 XI 461) BIOGRAFIA

Hilary, Św. (19 XI 461 - 29 II 468)

Symplicjusz, Św. (3 III 468 - 10 III 483)

Feliks III, Św. (13 III 483 - 1 III 492)

Gelazy I, Św. (1 III 492 - 21 XI 496)

Anastazy II (24 XI 496 - 19 XI 498)


Mam nadzieję, że starczy ;DD
1 5 1
2010-01-20T13:44:10+01:00
Sabinian
Bonifacy III
Bonifacy IV
Adeodat I
Bonifacy V
Honoriusz I
1 5 1