Odpowiedzi

2010-01-20T13:49:06+01:00
A=4cm
h=6cm
P=4*6/2
P=12cm²
z tw. pitagorasa
4²+6²=c²
16+36=c²
c²=52
c=2√13cm
Obliczam obwód:
L=4+6+2√13
L=(10+2√13)cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T13:50:43+01:00
A=4cm
b=6cm

c²=a²+b²
c²=4²+6²
c²=16+36
c²=52
c=2√13cm

obwód=4+6+2√13=10+2√13=2(5+√13)cm

pole=½ab=½×4×6=12cm²
2010-01-20T13:59:29+01:00
P=1/2*a*h
P=1/2*4*6=24:2=12cm2
Obw=
to suma wszystkich boków np. tak jak tu masz w trójkącie
L=4+6+2√13
L=(10+2√13)cm