Podaj przykład organizmu, który możesz obserwować:
a) gołym okiem - ............................................
b) z użyciem lupy - ..........................................
c) z użyciem mikroskopu świetlnego - ....................
d) z użyciem elektronowego - .............................
Potrzebne na jutro!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sok
  • Rozwiązujący
2009-09-30T12:53:09+02:00
A) rośliny, zwierzęta, niektóre grzyby głównie kapeluszowe
b) pasożyty, większe bezkręgowce
c) komórki (ich budowę), a nawet cząsteczki
d) Mikroorganizmy np: bakterie , wirusy,
2009-09-30T13:27:34+02:00
A) pies
b)owsik
c)krwinki czerwone
d)główka plemnika
1 5 1