Napisz, czemu służy obserwacja i które przyrządy ją ułatwiają.
Obserwacja służy ...................................................
.........................................................................
.........................................................................
Przyrządy ułatwiające obserwację to: ...........................
.........................................................................
.........................................................................

2

Odpowiedzi

2009-09-30T12:26:42+02:00
Obserwacja służy to poznawania organizmów, ich czynności życiowych zachowań.

Przyrządy: Lupa, mikroskop elektronowy, mikroskop świetlny.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T12:40:59+02:00
Obserwacja słuzy do badania zjawisk przyrodniczych.
Pozwala poznac prawa rządzące otaczającą nas przyrodą.

Przyrzady ułatwiajace obserwacje to - gołym okiem
- lupa
- binokular
- mikroskop świetlny
- mikroskop elektronowy

mam nadzieje ze pomogłem:)
8 4 8