Odpowiedzi

2010-01-20T13:58:26+01:00
1. Przyjazd.
2. Obiad.
3. Pobyt i rozpakowywanie się w pokojach.
4. Kolacja
Dzień 2.
5. Zwiedzanie rynku
6. Zakupy w mieście
7. Zwiedzanie trzech zamków.
8. Powrót do pokoi.
9. Pakowanie się do wyjazdu
10. Kolacja.
11. Odjazd
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:01:33+01:00
Wycieczka klasowa do OJCOWA
1.Wyjazd spod szkoły około 6.30
Jedziemy do Ojcowa. Ojców leży na terenie Ojcowskiego Parku Narodowego na Wyżynie Krakowsko – Częstochowskiej.
2. Przybycie na parking w Ojcowskiego Parku Narodowego
Zapoznanie się z przepisami ustalonymi w ustawie o ochronie przyrody i regulaminem OPN.
3.Zwiedzanie ruin zamku w Ojcowie.
4.Zwiedzanie Muzeum OPN.
Muzeum prezentuje eksponaty z zakresu geologii i rzeźby Doliny Prądnika, archeologii oraz fauny i flory OPN.
5.Pogadanka w Parku Zamkowym na temat świata roślinnego i zwierzęcego OPN.
Możemy tu spotkać między innymi: nietoperze, bobry, brzoza ojcowska, paproć języcznik zwyczajny, mchy, porosty.
6.Zatrzymanie się nad Potokiem Prądnik – głównym ciekiem wodnym.
7.Wędrówka czarnym szlakiem do Groty Łokietka i podziwianie otaczającej nas przyrody ożywionej i nieożywionej. ( rośliny, zwierzęta, formy skalne, stawy)
8.Zwiedzanie Jaskini Łokietka.
Zwrócenie uwagi na szatę naciekową jaskini.
Zwiedzanie: sali Rycerskiej, Kuchni Łokietka i Sypialni Łokietka.
9.Spacer niebieskim szlakiem do Bramy Krakowskiej.
W czasie spaceru podziwiamy różne ostańce skalne.
11.Zwiedzanie Kaplicy „Na Wodzie”.
12.Przejazd autokarem do Zamku w Piaskowej Skale.
13.Zwiedzanie Zamku w Piaskowej Skale.
14.Podziwianie Maczugi Herkulesa – wapiennej maczugi skalnej.
15. Powrót autokarem do szkoły
5 5 5