Odpowiedzi

2010-01-20T14:21:28+01:00
1slon nadepnal komus na ucho
2gumowe ucho
3nadstawiać ucha/uszu/uszy,
4strzyc uchem
5 ściany maja uszy
6mieć kogoś powyżej uszu
rece
miec dwie lewe rece
brac cos w swoje rece
bronic sie rekami i nogami
byc w dobrych rekach
cos jest w czyich rekach
cos leci komus z rak
cos ma rece i nogi
miec czyste rece
miec lepkie rece
miec maslene rece
nie wiedziec w co rece wlozyc
rece komus opadaja
noga
byc noga na tam tym swiecie
byc gdzies jedna noga
czyjas noga wiecej tam nie postanie
dac noge
isc noga za noga
noga komus sie powinela
skoczyc na jednej nodze
wstaw lewa noga
owoce
owoc pracy
wydac owoce
zakazany owoc
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:29:42+01:00
NOGA
-byc noga
- do gory nogami
- klamstwo ma krotkie nogi
- stawac na nogach
- stracic grunt pod nogami
- brac nogi za pas
- wstawac lewa noga
- kto nie ma w glowie, ten ma w nogach
- byc na nogach
- sucha noga

RECE
- reka rerke myje
- w dobrych rekach
- pojsc na reke
- patrzec na rece
- miec w reku
- umywac rece
- wyciagac do kogos reke
- miec szczesliwa reke
- lewe rece
- prosic o reke

UCHO
- osle uszy
- sciany maja uszy
- siedziec w czyms po uszy
- jesc az sie trzesa uszy
- miec kogos/czegos powyzej uszu
- cienki w uszach
- stulic uszy
- natrzec komus uszu
- gumowe ucho
- ucho od sledzia

OWOCE
- wydac owoce
- zakazany owoc
- owoc pracy
- owoc rzekomy
- owoc milosci
6 4 6
2010-01-20T15:27:31+01:00
OKO
kruk krukowi oka nie wykole
oko za oko ząb za ząb
wpaść w oko
być solą w oku
widać gołym okiem
gdzie ja miałem oczy?
pierwszy rzut oka
kocie,sowie oczy
mieć bystre oko
mieć kogoś na oku

RĘCE
podać komuś ręke
coś nie ma rąk ani nóg
mieć związane ręce
na własną ręke
mieć pełne ręce roboty
mieć ręce i nogi
na wyciągnięcie ręki
obudzić się z ręką w nocniku

NOGA
gdyby kozka nie skakała to by nózki nie złamała
za wysokie progi na nasze nogi
brac nogi za pas
rzucac kłody pod nogi
byc jedna nogą w gobie
miec nogi jak z waty
powinie sie noga
kto nie ma w głowie ten ma w nogach
ile sił w nogach
kula u nogi

OWOC
zakazany owoc
jablko Adama




2 5 2