Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:35:07+01:00
-Cześć Babciu .
-Cześć wnusiu . Jak tam w szkole ?
-Bardzo dobrze, dostałem szóstkę z matematyki, ale dziś Bartek z Kamilem się bili .
-Czemu ?
-No bo, Kamil zaczął go przezywać .
-Ale ty się nie biłeś ?
-Nie ..
-Aha to dobrze, zaraz ci dam obiad .
-Dobrze babciu .
4 3 4
2010-01-20T14:36:42+01:00
-Cześć babciu!
-Cześć Kasiu, jak tam w szkole?
-Bardzo dobrze. Dostałam 5:)
-Bardzo się cieszę! A z czego dostałaś 5?
-Z wyrażeń algebraicznych z matematyki!
-To pięknie! Matematyka nie jest łatwa.
-To prawda. Idę do swojego pokoju się przebrać.
-Dobrze. Za 15 min zejdź na dół na obiad.
-Dobrze babciu.

Hehe:D Mam nadzieję, że się przyda;P
2 5 2