Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:38:26+01:00
Tenis jest dyscypliną sportu, w której trzeba być bardzo wytrwałym. Osoba, która decyduje się uprawiać tego typu sporty powinna być szybka, ale także powinna bardzo daleko odbijać piłkę. Musi mieć bardzo dużo siły. Jeśli to konieczne powinna odbić piłkę blisko, ale tak, aby przeszła ona na stronę przeciwnika. ;))
38 4 38
2010-01-20T14:41:14+01:00
Moja ulubiona dyscyplina to piłka nożna. Gdy zobaczyłem ją jako mały chłopiec szybko mnie zainteresowała ta dziedzina. Daleko mi było do Idoli z branży piłkarskiej. Czasami myślałem, że jako piłkarze zawodnicy czują się niebezpiecznie. Tyle się słyszy o zamieszkach na stadionach. Dowiedziałem się od dziadka, że dawno temu tak nie było i wszyscy grali fair- play.Ostatnio sądzę że podciągnąłem się w osiągnięciach z tej dziedziny i marzy mi się aby zobaczyć jakiegoś piłkarza blisko mnie i poprosić go o autograf. Teraz wiem, że będę bardzo długo,wytrwale i cierpliwie dążył do swojego celu - zostać piłkarzem.
30 3 30
2010-01-20T14:44:26+01:00
Skoki narciarskie to sport niebezpieczny. Zawodnicy jadą bardzo szybko na rozbiegu i muszą skoczyć daleko. W czase lotu znajdują się dość wysoko nad ziemią i muszą wytrwale wutrzymać w pozycji tzw. "V". Zdarzają się czasami nieprzyjemne upadki po których zawodnicy przechodzą długą rehabilitacje.
23 4 23