Odpowiedzi

2010-01-20T14:40:06+01:00
Mianownik ; Mazurkówna
Dopełniacz ; Mazurkówny
Celownik ; Mazurkównie
Biernik ; Mazurkównę
Narzędnik ; Mazurkówną
Miejscownik ; Mazurkównie
Wołacz ; Mazurkówno!

M. ; Dudkowa
D. ; Dudkowej
C. ; Dudkowej
B. ; Dudkową
N. ; Dudkową
Msc. ; Dudkowej
W. ; Dudkowo!

M. ; Sikora
D. ; Sikory
C. ; Sikorze
B. ; Sikorę
N ; Sikorą
Msc. ; Sikorze
W. ; Sikoro!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:43:13+01:00
Mazurkówna
l. poj.
M. Mazurkówna
D. Mazurkówne
C. Mazurkównie
B. Mazurkówne
N. Mazurkówną
Msc. Mazurkównej
W. Mazurkówna !

l. mn.
M. Mazurkówne
D. Mazurkówne
C. Muzurkównym
B. Mazurkówne
N. Mazurkównymi
Msc. Mazurkównych
W. Mazurkówne !

Dudkowa
l.poj.
M. Dudkowa
D. Dudkową
C. Dudkowej
B. Dudkową
N. Dudkową
Msc. Dudkowej
W. Dudkowa !

l.mn.
M. Dudkowe
D. Dudkowych
C. Dudkowym
B. Dudkowe
N. Dudkowymi
Msc. Dudkowych
W. Dudkowe !

Sikora
l.poj.
M. Sikora
D. Sikory
C. Sikorze
B. Sikore
N. Sikorą
Msc. Sikorze
W. Sikora !

l.mn.
M. Sikory
D. Sikory
C. Sikorom
B. Sikor
N. Sikorami
Msc. Sikorach
W. Sikory !

prosiłabym o naj. ;)
;*
2010-01-20T14:46:58+01:00
L.poj
M.Mazurkówna,Dudkowa,Sikora
D.Mazurkówny,Dudkowej,Sikorze
C.Mazurkównie,Dudkowej,Sikorę
B .Mazurkównę,Dudkową,Sikorę
N.Mazurkówną,Dudkową,Sikorą
Msc.Mazurkównie,Dudkowej,Sikorze
W.Mazurkówna,Dudkowa,Sikora

l.mn.
M.Maurkówny,Dudkowe.Sikory
D.Mazurkównych,Dudków.Sikor
C.Mazurkównom,Dudkom,Sikorom
B.Mazurkówny,Dudków,Sikory
N.Mazurkównami,Dudkami,Sikorami
Msc.Mazurkównach,Dudkach,Sikorach
W.Mazurkówny.Dudkowe,Sikory