Proszę o wypisanie planu wydarzeń książki pt " Syzyfowe prace " Ale tylko jednego bohatera Marcina Borowicza . Począwszy od nauki a skończywszy na czymś tam nie wiem bo nie przeczytałam lektury . Proszę o szczegółowy plan jego wydarzeń . Z góry bardzo dziękuję za fatyge i pomoc. :**

2

Odpowiedzi

2010-01-20T14:46:42+01:00
1. Rozpoczęcie nauki w Owczarach
2. Nauka w Owczarach
3.Wyjazd do Klerykowa
4. Nauki u pana Majewskiego
4. Egzaminy do Gimnazjum
5. Nauka w Kerykowie
6. Śmierć Matki
7. Opuszczenie się w nauce
8. Ulegnięcie rusyfikacji
9. Tajemne spotkania na górce
10. Bunt
11. Miłość do Biruty
12. Studia

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:47:22+01:00
1. Marcin jedzie do szkoły w Owczarkach.
2.Nauka w szkole, rusyfikacja-bezmyślność nauczyciela- Polaka.
3. Egzamin do gimnazjum w Klerykowie.
4.Wakacje w rodzinnych Gawronkach, śmierć matki.
5. Nauka w gimnazjum.
6.Marcin- płomienna wiara, samotność.
7. Kolejne wakacje w Gawronkach, opowieść myśliwego, Szymona Nogi, o powstańcu.
8.Nowe zwyczaje w gimnazjum.
9. Grupy uczniów: "kólko literatów", "partia wolno-wyzwoleńcza"
10.Spotkanie u Gontali, zemsta Marcina na nauczycielu Majewskim.
11.Miłość Marcina do Biruty.
12.Zdanie matury, wakacje w Gawronkach, przyjazd do Klerykowa i wiadomość o wyjeździe Biruty w głąb Rosji.