Odpowiedzi

2010-01-20T14:37:51+01:00


x to cena stolika do tej kawy
zaś y to jest cena lustra
x plus y = 4050 zł
potem 125% dodaj do 140% = 4050 zł = 1260zł = 5310 zł
2010-01-20T14:43:03+01:00
X-lustro
y-stolik
X+y=4050
1,25x+1,4y=4050+1260
x=4050-y
1,25(4050-y)+1,4y=5310
5062,5-1,25y+1,4y=5310
0,15y=5310-5062,5
0,15y=247,5
15y=24750 /:15
y=1650
x=4050-1650
x=2400
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:46:21+01:00
X - cena stolika
y - cena lustra
układ równań:
x+y=4050
1,4x+1,25y=4050+1260

x=4050-y
1,4(4050-y)+1,25y=5310
5670-1,4y+1,25y=5310
0,15y=360/*(100/15)
y=2400
x=4050-2400
x=1650
odp: stolik kosztował 1650, lustro 2400