Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T14:39:25+01:00
siła działająca na ciało poruszające się w ośrodku ciągłym, prostopadła do kierunku ruchu. Najbardziej reprezentatywnym przykładem wykorzystania siły nośnej jest siła nośna skrzydła samolotu.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:40:47+01:00
Zgodnie z 3 zasadą Dynamiki Issaca Newtona powietrze dziala na oplywane skrzydlo sila o takiej samej wartosci lecz przeciwnym wzrocie.
to wszystko powoduje powstawania sily nosnej w samolocie.
;)
1 2 1