Odpowiedzi

2010-01-20T14:42:33+01:00
Http://jan.kowalski.mycv.pl/cv-klasyczne
np na tej stronce jest CV wzor jak pisac :) zobacz koniecznie :)
2010-01-20T14:49:14+01:00
Jak w googlach wpiszesz to tam wyskakuje 10000 odpowiedzi poszukaj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T14:55:15+01:00
DANE OSOBOWE:
inie i nazwisko
adres
kod pocztowy
nr. telefonu
WYKSZTAŁCENIE:wyższe
1970-1975 Liceum Ogólnokształcące w Otwocku
1975-1978 Politechnika Warszawska w Warszawie, kierunek: informatyka
DOSWIADCZENIE ZAWODOWE
1994-1996 Zespół szkół informatycznych w Legiowie-stanowisko: informatyk
1996-1997 Urząd Marszałkowski w Warszawie, stanowisko:informatyk
od 1.03.2001 poszukuje pracy
DODATKOWE KWALIFIKACJE
1998-1998 kurs księgowa komputera
INNE UMIEJĘTNOSCI
- j. angielski w stopnium bardzo dobrym
- dobra obsługa komputera
- obsługa użądzeń biurowych
- prawo jazdy kat.B
ZAINTERESOWANIA
Literatura i filmy psychologiczne, krzyżówki

myślę ze takie CV będzie odpowiednie:)
1 5 1