Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T14:53:20+01:00
Budzik dzwoni - piąta rano...
Ja nie chcę iść do szkoły mamo!
Chorego udaję, a gdy to nic nie daję
Po godzineie wstaje i jem śniadanie.
Wrzucam na looz, zaraz będę gotowy,
Dwie różne skarpety to ostatni krzyk mody.
Patrzę na zegarek a tu już siódma,
Lecę , pierwsza matma,
na pewno będzie nudna.
Potem to już z górki mam infie nie moge doczekac się zbiórki.
Na WF rzecz jasna cały czekam dzień.
Bo wtedy tylko moge wyżyć się.
Fizyka minęla. i chemia też.
do domu lece na obiad i spieszę się, bo mama dzisiaj zamawie pizzę.
1 4 1
2010-01-20T15:00:44+01:00
Codziennie wstaje o godz. 6:30.Umyję zęby ,zjem śniadanie,a później ubiorę się. Idę do szkoły o godz. 7:10.
Zdejmę buty i założę ciapy w których chodzę do szkoły,ściągnę kurtkę.Idę do klasy i czekam około 15 minut na resztę kolegów i koleżanek.Po lekcjach wracam do domu i jem obiad.Mam ok. 7 lekcji.Kończę lekcje o godz. 14:25.
Bardzo lubię chodzić do szkoły, szczególnie jak dostaję dobre oceny.