Odpowiedzi

2010-01-20T14:54:01+01:00
Przez swoją pyche bóg pomieszał ludzi różnych ras i języków
ci nie mogli się ze sobą porozumiewać co doprowadziło do chaosu na tle komunikacji między ludzkiej
39 3 39
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T14:55:22+01:00
Bóg za pychę ludzi ukarał ich zmianą języków.
Każdy z ludzi nie mógł już się ze sobą kłócić z powodu innego języka.
Stąd też dziś na świecie nie ma jednego języka ojczystego.
63 4 63
2010-01-20T14:56:08+01:00
Mnie swego czasu zszokowała pycha różnych użytkowników internetu, niekoniecznie świadków, bo byli wśród nich i katolicy i protestanci. Chodzi mi o takie domaganie się sprawiedliwości od Boga, żeby przyszedł i ukarał grzeszników. Świadkowie mają swój armagedon, katolicy/protestanci mają piekło, gdzie pójdą wszyscy źli, ale jakoś autorzy takich wypowiedzi nic się nie boją, że sami mogą tam skończyć. Ja bym nie miał odwagi powiedzieć komuś, że pójdzie do piekła ani tym bardziej modlić się do Boga, żeby kogoś tam wysłał. W końcu Bóg odmierzy mi tą samą miarą, którą ja stosuję do innych.
Postawę taką najczęściej zauważam w temacie pedofilii wśród katolickich księży. Niektórzy dyskutanci tak twardo ich potępiają, że sami muszą bardzo mocno wierzyć we własną bezgrzeszność.
36 2 36