Odpowiedzi

2010-01-23T12:12:32+01:00
Słownik pisarzy polskich Słownik geograficzn
Bolesław Prus Olimp
Czesław Miłosz Bieszczady
Henryk Sienkiewicz Wisła
Danuta Wawiłow Kraków
Adam Mickiewicz Bałtyk
Maria Konopnicka

Słownik historii Polski
powstanie warszawskie
chrzest polski



Mała encyklopedia kultury antycznej
Zeus
Homer
odyseja
Atena

Ok. to koniec. Tylko zapomniałam o tym żęby było alfabetycznie. Sorry....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:40:53+01:00
Mała encyklopedia kultury antycznej :
Olimp
Atena
Zeus
Odyseja
Homer

Słownik pisarzy polskich :
Bolesław Prus
Czesław Miłosz
Henryk Sienkiewicz
Danuta Wawiłow
Adam Mickiewicz
Maria Konopnicka

Słownik historii Polskiej :
Stanisław August Poniatowski
Powstanie Warszawskie
Chrzest Polski

Słownik geograficzny :
Kraków
Wisła
Bałtyk
Bieszczady


zapomniałam dąć alfabetycznie