Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:01:33+01:00
Przygarnąć - clasp

ale mówisz że ma być to w czasie past simple więc musisz dodać końcówkę -ed (czasownik regularny) czyli będzie clasped.

Może być róznież coś takiego:
The rich businessman took the dog in.
Czyli, że bogaty biznesman wziął do siebie psa, co praktycznie oznacza to samo.
Pozdrawiam :)
2010-01-20T15:01:37+01:00