Odpowiedzi

2010-01-20T15:02:15+01:00
Pokój ma wymiary 4m i 3m ile trzeba zapłacić za ułożenie parkietu w tym pokoju jeżeli 1m2 klepki podłogowej kosztuje 52 zł a ułożenie 1m2 podłogi kosztuje 18 zł?
4x3=12m2 --- powierzchnia pokoju

12x52(klepka podłogowa) + 12x18(ułożenie podłogi)=624+216=840
Trzeba zapłacić 840 zł..

Licze na najlepsze
Pozdrowienia ;)
2 4 2
2010-01-20T15:02:27+01:00
Mamy do ułożenia 4m x 3m podłogi wiec wychodzi razem 12m2 podłogi.
Koszt 1m2 wynosi 52 + 18 = 70 zł

Do zaplaty wychodzi 70 zł x12 = 840 zl
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:03:15+01:00
P=4m x 3m=12 m2
12 x 52 zl =624 zl- za klepki
12 x 18 zl=216 zl- za ulożenie klepki
624 + 216 = 840 zl
3 4 3