Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:02:34+01:00
X - wiek wojtka
y - wiek ani

x + y to się równa 31
x- 5 to się równa y-5+3

x to się równa 31-y
31-y-5 to się równa y-5+3

2y to się równa 28
y to się równa 14

x to się równa31-14
x to się równa 17
Wojtek ma 17 lat zaś Ania ma 14 lat . ;))
2 3 2
2010-01-20T15:02:48+01:00
W+a=31
w-5=a-5+3

w=31-a
31-a-5=a-2
28=2a
a=14

w=31-14=17

ania 14
wojtek 17
2 5 2