Mam kilka zadań do rozwiązania z klasy V pomóżcie .
Zadanie 1
Znajdź liczbę która :
a) jest podzielna przez 10 i jest podzielna przez 3,a jej cyfrą setek jest 4
b) jest podzielna przez 3 , ale nie jest podzielna przez 2 , a suma jej cyfr jest parzysta
c) jest podzielna przez 3 , ale nie jest podzielna przez 9 i nie jest podzielna przez 2 , a jej suma cyfr jest nieparzysta
d) jest podzielna przez 9 i jest podzielna przez 2 , a ponadto suma jej cyfr jedności i setek jest parzysta oraz suma jej cyfr dziesiątek i tysięcy jest parzysta

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:05:54+01:00
2010-01-20T15:09:04+01:00
A]np.1440
b]np.2235
c]np.31335
d]43092
2010-01-20T15:09:33+01:00