Odpowiedzi

2010-01-20T15:07:06+01:00
Recykling to powtorne wykorzystanie odpadow
ekologia sa to wspolne zaleznosci miedzy zywymi organizmami a srodowiskiem
srodowisko tworza elementy ozywione i nieozywione scisle ze soba powiazanych, ktore otaczaja istoty żywe.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:07:34+01:00
Recykling - ponowne wykorzystanie surowców wtórnych, obieg wtórny śmieci.

ekologia- dział zajmujący się środowiskiem

środowisko - przyroda która nas otacza.
2010-01-20T15:12:21+01:00
Recykling - to taki odzysk, który polega na powtórnym przetwarzaniu substancji lub materiałów zawartych w odpadach, w procesie produkcyjnym w celu uzyskania substancji lub materiału o przeznaczeniu pierwotnym lub o innym przeznaczeniu.

Ekologia - nauka o strukturze i funkcjonowaniu przyrody, zajmująca się badaniem oddziaływań pomiędzy organizmami, a ich środowiskiem.

Środowisko - ogół elementów przyrodniczych
- ożywionych - zwierzęcy i roślinny
- nieożywionych -powierzchnia Ziemi łącznie z wodą, glebą, kopalinami i powietrzem
- krajobraz, naturalny bądź też użytkowany i zmieniany przez człowieka.
1 5 1