Przepisz poniższe zdania,uzupełniając je podanymi wyrazami.
OGIEŃ , GROMADA , POŻYWIENIE , ŚRODOWISKO .
Pierwsi ludzie żyli w........ . Wspólnie zdobywali ............. .Ich wielkim dokonaniem było zdobycie krzesania......... . Duży wpływ na życie człowieka miało otaczające go.............. .

Potrzebuje zadanie na dziś. [pilne]. ; ). ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:08:21+01:00
Pierwsi ludzie żyli w GROMADACH.Wspólnie zdobywali POŻYWIENIE.Ich wielkim dokonaniem było zdobycie umiejętności krzesania OGNIA.Duży wpływ na życie człowieka miało otaczające go ŚRODOWISKO.
1 5 1
2010-01-20T15:08:51+01:00
Pierwsi ludzie żyli w gromadach. Wspólnie zdobywali pożywienie. Ich wielkim dokonaniem było zdobycie krzesania ognia. Duży wpływ na życie człowieka miało otaczające go środowisko.
1 1 1
2010-01-20T15:09:35+01:00
Pierwsi ludzie żyli w gromadzie. Wspólnie zdobywali pożywienie. Ich wielkim dokonaniem było zdobycie krzesania ognia. Duży wpływ na życie człowieka miało otaczające go środowisko.
2 5 2