Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:13:49+01:00
Marianna i Kleant
w imieniu Rodziców i własnym
z radoscią zapraszają Sz. P. na swój ślub,
który odbedzie sie dnia 1 maja 1694 roku,
o godzinie 13.00 w Kościele św. Pawła w Lipnicy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:13:51+01:00
W dniu 21 sierpnia 2010 roku z wybiciem godziny 16.45
Marianna i Klent
rozpoczną wspólną drogę życia, ślubując sobie miłość
wierność i uczciwość przed obliczem Boga
w Kościele p.w. Matki Bożej Różańcowej w Chrzanowie.
Rodzice i Narzeczeni wielce zaszczyceni będą gdy
Sz.P. ................................................................
uroczystości tej obecnością swoją wspaniałości przydadzą.
Po uroczystości zaślubin przyjemnie nam gościć będzie Państwa
na przyjęciu weselnym w Restauracji "Na Rozdrożu" w Libiążu.
Prosimy o potwierdzenie przybycia do 21.07.2010
1 3 1
2010-01-20T15:15:04+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy panią Agnieszkę Dudek, na Nasz ślub, który odbędzie się dnia 11.01.2010r o godzinie 17:00, w Domu Ludowym w Wieprzu.
Marianna i Klent