Odpowiedzi

2010-01-20T15:17:02+01:00
P=e*f/2
p=6 cm * 6 cm /
p=18cm kwadratowych
a jesli chodzi o drogie to musi byc mniejsza
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:17:50+01:00
Wzór - P=d₁*d₂/2 - przekątna razy druga przekątna podzielić przez 2

1) Podałeś tylko długość jednej przekątnej, druga przekątna ma taką samą długość, ponieważ ten romb jest kwadratem.

d₁ = 6cm
d₂ = 6cm

P=d₁*d₂/2
P=6cm*6cm/2= 36cm²/2 = 18cm²

Odpowiedź: Pole kwadratu ma 18cm²

2)

Aby obliczyć długość przekątnej znając długość boku kwadratu należy bok pomnożyć przez √2

4cm*√2=4√2cm

√2 to ok 1,41 cm czyli
4cm*√2 = 4*1,41 =5,64cm

5,64cm jest krótsze od 6 cm

Odpowiedź: Nie




32 4 32