Odpowiedzi

2010-01-20T15:20:34+01:00
Ducu siwiety ktory oswiecasz serca i umysły nasze dodaj nam ochoty i zdolnosci aby ta nauka była sporzytkiem doczesnym i wiecznym
na bLedy nie patrzec
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:22:19+01:00
Duchu Święty czuwaj nade mną,
wspieraj mnie, kochaj i bądź zawsze ze mną.

Pomagaj w potrzebie, gdy jestem samotna,
bo pomoc od Ciebie to rzecz bardzo istotna.

Duchu Święty, trwaj przy mnie wiecznie,
przy tobie czuję się spokojnie i bardzo bezpiecznie.

Więc błogosław mnie Duchu Święty, nie zostawiaj w potrzebie,
bo bardzo potrzebuje opieki od Ciebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:07:19+01:00
Duchu Święty Ty wiesz jak Cię kocham i szanuję. Jesteś dla mnie wzorem. Pomagasz mi w trudnych sytuacjach. Jesteś częścią Trójcy Świętej czyli jesteś zagadką , zagadką nie do rozwiązania dla człowieka i żadnej istoty żyjącej.Pomóż mi być bliżej Ciebie.
1 5 1