Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:26:12+01:00
Gdy wyszłam na ulicę, przeraziłam się, zwierzęta latały na niebie, a zza horyzontu było widać niesamowicie wielki kwiat róży. Gdy poszłam dalej zobaczyłam, że woła mnie pies, przestraszyłam się ponieważ zwierzęta nie umieją rozmawiać. Gdy się coś mnie zaczeło mnie szturchać. okazało się, ze to by sen.

Zwykły dzień, szarość, wstaje myję się, ubieram, jem śniadanie, idę do szkoły. Zwykła rzeczywistość. Chciałabym , żeby chociaż raz, zobaczyłam coś niesamowitego, lecz niestety nigdy się to nie spełni.
2010-01-20T15:27:07+01:00
Kiedy szłam rano do sklepu poślizgłam się na lodzie
strasznie bolała mnie lewa noga cała posiniała zadzwoniłam po mame a ta podjechała po mnie samochodem



kiedy biegłam rano do sklepu statek ufo zachaczył o jadóce na drodze auto
auto zaś podskoczyło kjilka razy upadło prosto na mnie:(
ze statku ufo wysiedli marsjanie porwali mnie...
wiecej nic nie pamiętam