Odpowiedzi

2010-01-20T15:25:38+01:00
Pies pilnuje jest przyjacielem, koń rozrywka, kot przyjaciel łapie myszy, koza - mleko potem mięso z resztą tak jak i koń owca mleko wełna mięso
9 4 9
2010-01-20T15:28:39+01:00
Od tyh zwierząt jest wiele korzyści.np:
-Psy są wykorzystywane w policji (wyszukuja narkotyki itp.) ,
-Na Koniach można nieźle zarabiać, są jeszcze niektórym potrzebne do uprawy roli,
-Koty są wykorzystywane w niektórych krajach ja modele i ludzie na tym zarabiaja,
-Od Kozy jest bardzo dobre i chyba najzdrowsze mleko które jest wykorzystywane w przemyśle,
- A od Owcy robi się miękkie i ładne futerka.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:29:41+01:00
Pies - przyjaciel człowieka , nieraz pomaga w gospodarce
Koń - może słuzyc do przejażdzki
Kot - potrzebny jest aby łapał myszy
Koza - otrzymujemy kozie mleko, przetwarzamy mleko na sery itp
Owca- otrzymujemy wełne
14 4 14