Odpowiedzi

2010-01-20T15:25:01+01:00
- Jest gazem Bezbarwnym

- Bez zapachu

- Słabo rozpuszcza się w wodzie

- Jest najlżejszym gazem i w konsekwencji najlżejszą substancją (ma najmniejszą gęstość)

- Nie tworzy odmian alotropowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:26:58+01:00
- bezbarwny
- bezwonny
- słabo rozpuszcza się w wodzie
- jest najlżejszym gazem i w konsekwencji najlżejszą substancją (ma najmniejszą gęstość ze wszystkich gazów = 0,0899 kg/m3)
- nie tworzy odmian alotropowych
- skropleniu i zestaleniu ulega dopiero w temperaturach bliskich zera bezwzględnego (tj. 0 K ; -273 st. C)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:26:58+01:00
-bezbarwny gaz, bez smaku bez zapachu
-slabo rozpuszczalny w wodzie
-lzejszy 14razy od powietrza